- Dan efter dan -

Julafton över för iår då. Gårdagen såg ut som våra julaftnar alltid sett ut med blomutdelning, julbastu, och den efterlängtade middagen. Efter efterrätten knackade det på dörren och julgubben steg in. Lillebror I var alldeles överlycklig över att julgubben hittade också till oss!

Jag hade nog varit extra snäll i år och fick en massa fina saker av alla. Speciellt glad är jag över fotbadet jag fick av älskade V, alldeles härligt! Dessutom fick jag en massa andra härliga saker av honom och min efterlängtade parfym av Marc Jacobs! Senare på kvällen for alla flickor i huset till kyrkan på julbön, och efter det kom vi hem och spelade spelet " Helt hysteriskt" som N fått i julklapp. Jag kan definitivt konststera att det spelet är helt hysteriskt roligt, har aldrig skrattat så mycket åt ett vanligt familjespel. Kul!

Idag är det mycket lugnare och egentligen är juldagen alltid den dag då jag mera kan njuta av julen. Julaftonen är oftast så hektisk och det blir lite svårt att slappna av (speciellt då man väntar så mycket på julgubben), medan juldagen mera handlar om det att få ha alla nya saker, njuta av en lång middag och bara ta det lugnt.

Nu strax tror ajg att vi ska gå ut och gå, det är faktiskt flera minusgrader ute, wohoo! Men ingen snö...
Ha en trevlig juldag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0