- Dag på stan -

Har alldeles just kommit hem från en hel dag på stan. Efter tenten, som btw gick skit, mötte jag upp Vs syster på stan för att gå och äta. Vi bestämde oss för Amarillo, och tyvärr rekommenderar jag inte stället. Det var ett enda väntande alltihopa. Servitörerna var alldeles tröga, hämtade fel mat, tog för mycket betalt och bara såsade. Allt som allt satt vi där 2 timmar. Dåligt!

Nå, efter det gick vi omkring på stan, jag köpte endast ett hårspray! Duktiga jag! Innan hemfärd gick vi till Arnold's på kaffe, som för oss betydde frukt smoothie och iste. Nu ska jag bara krypa ihop på soffan med V och invänta Desperate. Ha en bra kväll, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0