- Trött -

jaa, usch vad jag är trött nu...gick på föreläsning 13.30, fy attan vad tråkigt! Pratade om njursvikt och osteoporos...jätteintressant...gick hem en timme tidigare annars skulle jag garanterat somnat, och inte hjälper det att föreläsningsauditoriumet är ISkallt heller!

Nu sitter jag igen och stirrar mig blind på lägneheter jag skulle kunna tänka mig att bo i, det är så roligt att titta vad det finns:) Nästa vecka ska vi dock försöka klämma in så många lägenhetsvisningar som möjligt eftersom jag kommer att vara på jobb tis - tors och då och V tog ledigt så att vi kan gå under de dagarna. Hoppas någon passlig dyker upp!

Nu borde jag väl ögna igenom kirurgin innan morgonsdagens tent, har en känsla av att jag kommer att somna väldigt tidigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0