- Jaiks! -

Deadline den andra mars. Herregud, det är ju bara en månad dit typ. Fy attans, nu är det dags att inse verklighet och börja skriva. Egentligen är jag inte stressad över själva skrivandet, utan stressad över att jag inte kommer att kunna sätta igång. Att jag helt enkelt inte kommer att orka börja skriva. Vi tar det nästa vecka.

Blev en mysig lunch igår med Anna och Sonja och sen kaffe på kansliet efteråt. Insåg sedan att det var onsdag och att jag antagligen har kandidatseminarie, vilket resluterade i att jag gick och kolla på dörren där det mycket riktigt var inprickat " Kandiatseminarie" 13-15. Jag visste ju att det innebar ny deadline för min del. Great! Nå, efter det en sväng in till stan och sen hem och fixa middag.

Har just städat bort julen, det sved lite då jag plockade ner julstjärnan men jag får väl leva med det. Klockan 15 blir det jobb igen, wihuu, eller så inte. Okej, lite skoj ska det bli att se vad som hänt under veckan jag varit borta men har ingen lust då jag vet att jag jobbar hela helgen ännu på detta.

Dessutom har jag ingen ork med denna kyla mera, det har varit vinter en evighet redan känns det som. Jo, kul med snö, är inte den som gnäller på den, men önskar nog vår nu. I januari, normalt. Sitter och drömmer mig bort till Grekland och det kommande bröllopet och all grekisk sallad jag ska proppa i mig. Det var bara fem månader sen jag var i Grekland men ändå känns det som jag har glömt hur vackert där är och hur varmt solen lyser..

Nå, nu fortsätta med städningen, hänga byket och sen kolla igenom lite låtar Michele skickat mig inför nästa keikka. Laters!



 Jag och 2/3 av mina systrar på Samos i augusti.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ingen hårmässig hit för mej den här bilen. Ser sjukt ut! Va e d rikit med "pannluggen"?!

2011-01-14 @ 11:18:14
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/
Postat av: natha

Jag tycker alexandra sir bra ut på bilden men jag ser ut som en man! Usch... Men, vem bryr sig? inte jag iallafall. ;)

2011-01-14 @ 16:55:34
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag tycker ni båda e söta! Från och med nu bloggar jag här: jossan.papper.fi

2011-01-18 @ 16:45:38
URL: http://jossan.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0