- Onsdag -

Såklart lyser solen för fullt nu då jag ska iväg på jobb! Trodde redan att jag försovit mig från jobb eftersom chefen hade ringt 8.30 i morse. Men jag hade nog skrivit upp rätt arbetstur i kalendern eftersom chefen bara ville fråga om jag kan komma tidigare på jobb och jobba längre. Najs.

Jag tror dock det där med att fara tidigare får bli eftersom jag trivdes mycket bättre ute på balkongen i solen.

Jag har ingen lust whatsoever att jobba idag, eller någon annan dag heller för den delen. Men det är konstigt att alla dagar ändå går väldigt fort där:)

Ishockeyn gick otroligt skit igår. Usch då. Pinsamt att äckel-ryssarna skulle få vinna.

Nu fixa mig o sen iväg på my precious! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0