- Kväll igen-

Äntligen känner jag mig bättre. Tror jag varit så gott som feberfri idag och hoppas nu att jag imorgon ska vara helt frisk att jag kan känna mig mänsklig och träffa människor igen.

Har faktiskt fått en bra sak gjord idag, har nämligen städat mitt klädskåp. Har verkligen slarvat med det länge nu, och kände att det var dags att rensa lite. Skönt! Nu kan sommaren komma.

Gick dessutom ut en sväng också. Till roskisen och tillbaka. Jiises. Tog verkligen på, men frisk luft gjorde nog gott tror jag.

Resten av kvällen har jag kollat på Desperate och ska antagligen fortsätta med det nu också.

Kan btw inte få nog av Jenni Vartiainens senaste album. Vad har jag för fel? Finsk mjukmusik har aldrig varit min grej, enbart Uniklubi har varit ett band jag kunnat lyssna på, och då gör Uniklubi ingen mjukmusik. Enstaka andra finska låtar har också gått an, men hennes album är verkligen jättebra. Top notch!

Skulle gärna köpa Desperates femte säsong också, men kollade på cdon.com och den kostar fortfarande över 40 spänn, känns lite dyrt. Men ändå, jag vill ha!

Nej nu ska jag sluta sluddra. IMorgon ska jag vara back on track, det får räcka med det här degande nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0