- Jag är snuskig -

Verkligen alltså! Om man inte kommer ihåg när man senast tvättat håret är man äcklig. Det kan man inte undgå. Men för vem ska jag tvätta håret då jag inte rört mig utanför min lägenhet på två dagar. Vem bryr sig. Inte jag iallafall. Men idag kände jag att det var dags att rengöra håret lite grann. Nu är jag fräschare. Ja, iallafall hårmässigt. Annars är jag rätt snuskig med snor i näsan, slem i lungorna och rinniga ögon. Lovely.

Satt annars och fundera här nu under gårdagen, eftersom jag inte har något annat att göra än fundera. Det är nu exakt ett år sedan mitt liv ändrades totalt. Ett år. Jag kan inte förstå att ett år kan gå så snabbt, och hur mycket jag hunnit ändra på ett år. Eller mitt liv har ändrat, ska vi säga. Jag är en helt annan person nu, med nya värderingar och mål. Vet inte om det är bättre eller sämre, men anyway, det känns konstigt. Var står jag om ytterligare ett år?Livet är allt spännande och det blir faktiskt så roligt som du gör det. Det har verkligen detta år visat mig.

Har suttit och sett på bilder från vårens fester. Haha, vad skoj vi haft! Ska sätta upp lite bilder hit.

Puh, klockan är bara halv tre. Vad ska jag göra innan det är kväll och jag får sova igen? Jag vill ju hem till mamma..usch.

Vågar jag gå ut på en promenad? Eller degar jag ihop på vägen och dör då?

Jag tror jag testar lite senare. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0