- Hem-hemma -

Jep, det är jag nu efter en av vårens värsta jobbhelgar ever! Vad har folk för fel i huvudet som kommer till ett köpcenter och shoppar då det är +25 ute och solen gassar?? Jag skulle ha kunna säga ett par sanningens ord till varje kund under hela helgen, men kunden har alltid rätt ni vet. Det är bullshit.

Jag har alltså jobbat i helgen och för att tillägga hur otroligt aktiv jag varit vill jag också berätta att jag cyklat 26km/dag i tre dagar. Det ni! Assmuscles here I come!

På lördagen hann jag dock vara lite social och drog iväg på¨Robbans tuparen. Han flyttade till en väldigt liten lägenhet vilket ledde till att tuparen fick ett abrupt slut då vi alla drog ner till åstranden och chillade där istället. Såå najs! Älska Åbo och sommaren! Ett besök på Donna blev det också, det båten rocks!

Igår kom jag sen alltså hem till Bruke och ska idag tillbringa kvalitetstid med familjen, morfar, kusin och guddotter! Dessutom ska jag luncha med storasyster på Portti. Uh yeah! Jag och Ale hade en väldigt hetsk diskussion om kundbetjäning igår, vilket jag nu inte kommer att gå närmare in på eftersom jag blir så irriterad, men det gick så långt att vår söta mor fick komma in i köket för att få tyst på oss:) Det är kul att argumentera med Ale, hon tror alltid att hon har rätt;)

Nej nu ska jag klä på mig och sen dra iväg ut med lilla Loppan, jag älskar den hunden. Ska ha en sån, helt klart! Och om jag gillar en hund så mycket är det värt att lägga på minnet!

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsvejs!

Tack för besöket, vi ses igen!!Och Loppan är verkligen en kul hund!!Ha det bäst!!Kramamma!

2010-05-17 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0