- Helsinki vol 2! -

Hemma i Åbo igen efter en mycket fartfylld helg i Helsingfors. Jag saknar den staden faktiskt. På fredagen jobbade jag till kl. 19 och hoppade sen på följande tåg till Hesa och min kompis inflyttningsfest. Mycket skoj! Vi drog vidare till Baker's, som var en helt trevlig bar med mycket folk. Efter Baker's drog vi vidare till Bar Loose, som jag måste säga att också var helt okej. LIte annat än det man brukar vara van med.

På lördagen blev det chill med shopping och mumsig mat. Senare på kvällen ut till Svenska Puben. Mycket mysigt ställe och så otroligt svenskt! Top notch!

Igår hem och sen iväg och fira syrran som fyllde 24 och blev asgammal. Sen sova, sova sova. Lider av major sömnbrist och har en så grym hosta att jag tror ja ska dö. Skippar jobbet idag, hur fräscht är det att stå och hosta på alla kunder. Hoppas jag inte har lunginflammation. Ska ti läkaren nu vid ett, hoppas det itne är något värre. Har inte tid.

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0