- Död -

Jep, det är jag nu. Igår kväll kom febern och har sovit i princip hela dagen idag. Jag hatar att vara sjuk. Jag har ingen att prata med och det enda man kan göra är kolla på tv.

Skulle dessutom ha dragit iväg till Bruke idag också men kunde ju inte åka med Ale på grund av min jävla feber. Hata! Tack och lov hämtade syrran lite mat, frukter och godis åt mig innan hon åkte. Najs.

De typ två timmarna jag inte sovit idag har jag kollat på världens dummaste program ever: " Svenska Hollywood fruar". Alltså gud säger jag bara, de är ju alla totalt puckade! Tur att de bara är hemmafruar och inte nå viktiga ledare i vår värld.

Nu ska jag föröska få tag på Anna och snacka med henne lite innan det är dags att sova igen. Skulle kunna sova en hel vecka. Jag tror jag nu vet hur det känns att lida av sömnbrist. Big time!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0