- Varulvar på gångbanan -

Dagens fråga? Vem skidar på gångbanan med två gigantiska varghundar? Svar: Ingen som har vett i skallen. Vem möter denne person? Svar: Jag, vem annan?

Jag höll på att skrämmas ihjäl. Först märkte jag inte ens att gubben kom skidandes, men efter att ena hunden var två centimeter från att gotta sig med min hand, vaknade jag till och såg till min förskräckelse gubbens skidor och kunde inget annat än konstatera att det bästa sättet att röra sig med dess varulvar knappast var på skidor! Eventuellt kunde det vara det om man vore en människa med en bestående death wish! Vilka mystiska människor det finns alltså.

Kan inte komma över hur chill denna låt är: Anna Nalick - Catalyst. Hennes röst är så mysig.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså nääI :D du råkar alltid ut för någo sånahär sjuka saker :D haha

2010-03-04 @ 07:22:34
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0