- Rubrik-

Äntligen helg. Känns som denna vecka varit jättelång, fast å andra sidan kanske denna vecka egentligen varit normallång eftersom de andra veckorna har gått så jädrans snabbt. Vem vet?

Har iallafall fixat klart min engelskapresentation nu och känner mig helt utmattad. Ska nu käka och skulle egentligen bara vilja lägga mig i sängen och sova, men jag ska baka paj har jag tänkt. Blåbärspaj! Ska ikväll bar sitta hemma medan andra sitzar och skojar sig, eftersom jag ska jobba imorgon. Utgång före jobb har visat reslutera i mycket långa arbetstimmar dagen efter. Imorgon blir det dock utgång med Lotta. Jihuu! Känns som en evighet sen. Ska jobba söndag okcså, men antar att jag bara får bita ihop.

Nej nu mat, jag är hungrig som en varg. Konstigt, känns som jag just lunchade, men det är i och för sig fem timmar sen. Engelska gör mig råddig. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0