- SATC2-

Helg igen då! Intressant att tiden går så snabbt.

Igår var det SATC2 på bio med girlsen. Filmkonceptet var helt pinsamt och det var uppenbart att filmen gjorts enbart för att det ska tjänas pengar. Men måste medge att jag nog skrattade hysteriskt många gånger. Kul. Kim Catrall var helt klart bäst. SJP hade totalt tappat gnistan. Och hur hon såg ut, lite väl mycket operationer och botox kanske?

Nu är det bla väder ute och jag funderar vad som lockar mera, städa eller tvätta byke? Fönstren då..usch.

Men ska bara fördriva tiden lite till, tills syrran kommer och jag ska äntligen köpa mina blommor. Det blev ju inget av det igår, jag var för lat och mätt på soffan. Men idag!

Nu ska ja avlägsna mig från datorn och ta i tu med saker..Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0