- Onsdag -

Morning!

Härligt att inte vakna till väckarklockan idag. Vaknade först vid tio och satte mig framför teven med en kopp kaffe i handen och zappade lite( och med zappa menar jag läste igenom TextNytt på FST5). Jag vet att jag itne är den enda som gör det, Anna!

Har dessutom hunnit göra engelskameningarna klara och är nu redo för en dunderfrukost. Bästa målet på dagen:) Föreläsning vid ett och sen kaffe med Paulis på stan, täntke också hinna gå ett varv i några andra butiker och kolla rean, eventuellt Gina, men där är alltid alldeles enorma högar med kläder, där kläderna ligger huller om buller, vilket försvårar shoppande markant. Lovade också Ale att hämta några lampor på Indiska.

Nu frulle! Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Heni

Hittade du något på rean? (:

2010-01-20 @ 19:35:08
URL: http://henricas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla Josie man man e tyst om såna saker...;)

2010-01-22 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0