- Torsdag -

Vilken mysdag jag hade igår. Började dagen med frukost, E's egengjorda scones och en kopp kaffe. Efteråt tog jag lillebror med mig och stack iväg til pulkabacken vid morfars, där vi alltid åkte då vi var små. Jag och I var ute nästan två timmar, och jag åkte som aldrig förr. Det är dock lite svårt att åka pulka, eftersom det nästan finns för mycket snö, man kommer lixom inte riktigt fram.

Dagen slutades med middag och klippning i V:fjärd. Jag är väldigt nöjd och E blev också het i sin nya frilla;) Tog sista bussen hem och är nu tillbaka i Åbo. Denna dag började dock mindre trevligt med engelskatent. Kände dock att det gick helt okej, borde väl vara godkänd. Efter tenten lunch och sedan kaffe med syster på stan. Vi åt på Brahe, lite jobbigt att luncha med A dock, eftersom hon tycker synd om alla ensamma, lonely people som sitter själva och smaskar på sina bullar i något hörn ( en smaskade dock på en bulle och en muffins, och som alla vet är de MEGAstora på Brahe). Men vi hade skoj iallfall, kul med syster i stan. Gärna skulle alla syskon få bo nära:)

Nu ska jag ta en tuppis och sen ta i tu med sociologin. Känns konstigt att inte ha någon tent att läsa på. Najs, verkligen! Ha en chill-dag!

Och ja ps. Suomipojat kom visst till semifinal. Kanske de kniper guldet ännu. Men vem bryr sig egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0