- Onsdag -

Ursäkta den ofrilliga pausen igår. Hade lite mycket att stå i och internet och bloggande fanns det inte mycket plats för.

Hade en otroligt bra bändövning igår. Shit vad najs det kommer att bli på Kimitoö-keikkan.

Hmm, egentligen har jag inget att skriva idag heller. Jag har hosta och snuva, väldigt trevligt. Väntar dock på lördagen otroligt mycket, hoppas att jag inte blir värre. Vitaminer och vindruvor, here I come! PÅ lördagen blir det alltså födelsedagsfirande big time, jag, Anna och Mila! Mat, vänner och dryck!

 Idag blir det jobb, 14-21, hoppas där finns asmycket att göra så att jag inte dör av leda i lagret.. Det är möjligt!

Borde börja söka arbetskläder åt mig också, sponsrat av H&M, otroligt najs! Funderar på de nya jeansen som kommit nyligen, och blusarna. Älskar vårens färger, och jag kan med information i bagaget säga att det bara blir bättre!

Nej, nu ska jag fortsätta läsa och sen fixa lite pappersjobb. Jo, jag är en viktig människa!

Ha en najs dag! So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0