- I'm the champ -

Snacka om att jag är nöjd med mig själv idag! Har läst 80 sidor statskunskap, eller ja, "läst" och dessutom skrivit klart min engelskauppsats. Nöjd, nöjd, nöjd, mannen kvinnan här är väldigt nöjd!

Har dessutom sovit i två timmar. Tidiga morgnar är absolut inget för mig. Tyvärr missade jag en chans till hamburgare just, då pappa ringde och frågade om jag var hungrig och om jag ville fara på hamppare med han. Har typ ätit för 30 minuter sen, skulle han ha väntat med att ringa 10 minuter till skulle jag säkert har varit vrålhungrig. Min aptit är sjuklig. Jag vet.

Nu ska jag ut på länk, långt och länge! Känns som mitt huvud är en enda degklump. Lyssnar vidare på Kelly Clarkson och denna låt:


...
I want you to know that it doesn't matter
Where we take this road someone's gotta go
And I want you to know you couldn't have loved me better
But I want you to move on so I'm already gone
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0