- Räkälärundi -

Jag lever och mår bra. Har bara jobbat som en galning hela helgen och varit alldeles för trött och tråkig för att blogga någonting alls. Så det så!

Nu är det däremot en ny vecka och nya härliga saker att delta i. Igår var det räkälärunda med Rådet och det var väldigt speciellt om vi säger så:) Otroligt rolig kväll, men inte allt för sen! Nu har jag iallafall varit på min närpub "Pietro". Går nog aldrig mera dit igen. Fy attans!

Nu sitter jag i skolan och borde ge respons på en text en brud skrivit om "Utsläppshandel" men jag har absolut ingen ork att läsa. Tyvärr är jag tvungen. Usch.

Ikväll funderar jag fara och kolla lätkä, men en lugn kväll hemma lockar också. Får se. Borde gå och kolla om jag är godkänd i min statskunskaptent också i något skede. Hmm.

Nej, för mycket svammel. Kan bjuda på lite bilder senare. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0