- Grattis! -

Morning's here, oh morning's here! ( De som bodde med mig i Pampas, lär har trauma efter det där)

Jess, referatet klart, tadaa! Jag är så duktig. Måste ju säga det åt mig själv då ingen annan finns här och kan säga det.

Igår efter att ha gått sönder på kommunikation, i två timmar, som var allt jag klarade av, stack jag hem för någon timme för att sedan dra iväg till Bristol med gänget för att chilla lite. Alltid najs att mitt i allt dra iväg och snacka lite:) Tyvärr kan jag inte redogöra för vad vi snackade om eftersom det mesta vore censurerat anyhow.

Idag fyller min bästaste äldstaste syster år! Synd att jag inte kan vara där och fira med henne, men vi firade lite då jag var där tidigare. Dessutom har hon redan fått sin present av mig, lyxigt, jag brukar alltid komma med mina systers presenter typ ett år efteråt. Men det ska det bli ändring på. Tyvärr fyller min andra syster år om cirkus en månad, och hon HATAR jag att köpa presenter åt. Det vet hon:)

Nej nu ska jag ut på balkongen och njuta av solen, en smörgås och en kopp kaffe. Livet är allt härligt ibland:)! Sen lunch, och kanske en sväng på stan för att slippa läsa engelska här hemma.

Hola!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!!

Jag är jättestolt över dig, du är duktig, du jobbar och du lädser så flitigt, jag skulle aldrig orka! Tummen upp för Josefin!!

2010-04-20 @ 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0