- Tygskor är sommarskor! -

Hejhej!

Tyvärr blev det inget mera bloggas igår på kvällen, eftersom jag var asatrött efter jobbet igår! Så trött så att jag försov mig idag och vaknade en timme senare än vad klockan var inställd på! Saken blev ju inte heller bättre av att min cykel var i skolan och att jag var tvungen att gå in till skolan. Igår kväll var det nämligen så svinkallt så jag valde att helt enkelt lämna min prescious dit, och ta bussen hem efter jobb.

Så det var inget annat för mig att göra än att vackert ta paraplyt i hand och traska in mot skolan. Tygskor på fötterna! Great! Vet för övrigt inte vad jag har tänkt med då jag yrade omkring här i morse, eftersom jag också satte på mig en kortärmad tunika och ingen tröja. Josefin, det är inte sommar mera! Get it! Så om jag blir sjuk nu finns det ingen annan att skylla på..än mina tygskor!

Nå, nu är jag hemma iallafall och ska strax bädda ner mig och mina kalla fötter under täcket för att sova en stund. Senare blir det Kåren:)

À bientot!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0