- Studieliv -

Studielivet är hårt. Ojoj.

Upp tidigt igår för att vara aktiv studerande och släpa sig själv iväg till skolan till klockan 10. Föreläsning en och en halv timme, vilket räckte mycket väl för mig och min fortfarande sommarinställda hjärna.

Efter det lunchade vi på Hankens café, som btw jag fortfarande inte gillar. Men vad gör man inte för lite mat?

Gårkvällen däremot var väldigt skojig. Vi satt ett litet flickgäng på Bremer först och efter det gick jag,Henrica och Elin vidare till Klubi på Welcome Party. Väldigt bra drag där, och dansgolvet var smockat med folk som, om de hade tur, kunde dansa och röra på sig lite. Jag hade tyvärr ingen kamera med mig igår, vilket jag nu efteråt inte direkt ångrar heller:)

Idag har jag haft sociologi och sen träffat Karin och lunchat med henne på Novias minicafé:) Nu ska jag lägga mig i sängen och sova en stund. Jag har ett mega städningsprojekt på gång i eftermiddag och vill helst inte somna med golvmoppen i ena handen och fönsterskrapan i andra..

Veckans, höstens och årets otroliga väntande är nu äntligen över. Jag har blivit moster!! Jihuu! En söt gosse har min syster och hennes man fått! Jag tror inte det är möjligt att längta mera till Sverige än vad jag gör nu! Men snart.

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Oj vad roligt - grattis! Till mosterskapet alltså, inte studielivet :)

2009-09-10 @ 14:05:25
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0