- Stökfredag -

Puh, äntligen städat och fint här hemma. Ok, jag har ju inte direkt städat hela dagen, men det gick lite trögt.

Dessutom var jag tvungen att gå och se på en lägenhet i systers ställe på eftermiddagen, vilket också segade ner min så annars otroligt effektiva städning:) Hoppas de skulle få en lägenhet snart så att jag kan umgås med dem varje dag:) Har på känn att jag kan bli en liten pain in the ass..hah!

Har just suttit över en timme och läst om Karl Marx. Intressant att läsa om honom, men samtidigt väldigt knepig person. Det jobbiga är att göra ett ordentligt referat om honom senare. Tror jag måste fråga E's man om hjälp, så att jag inte skriver något felaktigt:)

Har dessutom planerat hösten lite och det ser ut som om att jag inte kommer att ha så otroligt mycket kurser andra perioden heller, vilket är helt bra för jag känner att denna period blir rätt stressig ändå..

Nu ska jag äta glass och ska fortsätta lyssna på Fredagshälsningen som jag lyssnar på i efterhand eftersom jag sov i morse. Jag vet, TÖNT!

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har stressig andra period! fyjedamej.

2009-09-11 @ 23:36:33
URL: http://nathalieskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0