- Sötis -

Morning!

Solen lyser och jag steg just upp. Härligt! Idag är det en absolut ledig dag för mig. Så skönt det känns! Jag ska bara slappa och vara ute så mycket jag kan.

Jojo, jag ska också städa..Men först äta lite frukost och lyssna på radio och läsa mail:) Jag har också ett väldigt stort behov av att shoppa, men jag har lovat mig själv att inte köpa något innan jag åker till Sverige.

E och M's pojke är så söt så jag tror jag dör! Fick äntligen se bilder igår! Hur kan en människa vara sådär söt, jag säger som Monica i Friends : " I would like to put him in a pitabread and eat him:)"

 Förresten, det här måste vara en av de roligaste scenerna i Friends. Skrattar för fullt varje gång!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0