- Shopping -

Hejhej!

Idag har det blivit lite shopping då. Dock har vi inte åkt in till stan utan har hållt oss i Haninge och köpcentrumet där. Jag köpte lite kläder och sånt från H&M och sen älskar jag att handla en massa härliga schampon, balsam och tvättgrejer! Jag har laddat upp med kroppsprodukter för åtminstone ett år framöver nu.

Efter hemkomsten därifrån blev det middag. Kyckling, sallad, bröd och mumsigt rött vin. Jag har sällan förrut druckit rött vin eller vin överhuvudtaget till maten, men det har definitivt ändrat med åren. Nu tycker jag det är skoj att testa olika viner till maten, men en god middag är i så fall ett absolut måste!

Nu blir det myskväll med syster E, M, lillgossen, I, mamma och pappa..:) Go'kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0