- Kusligt mörkt -

Ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, men jag har faktiskt inte varit hemma nästan alls. Jag hade föreläsning vid tio, sen lunch i skolan och vid ett följande föreläsning. Efter det raka vägen på cykeln och iväg mot Mylly och jobb. Dagen på jobb gick fort och plötsligt blev det kväll och dags att cykla hem igen.

Btw, för er som inte märkt, så är det asamörkt ute redan klockan åtta nu! Kusligt mörkt. Saken blir ju inte direkt bättre heller av att jag varken har reflex bak på cykeln ( någon har förstört den) eller cykellampa. Jag är rädd att farbror Polisen tar mig någon vacker mörk höstkväll och säger mig ett par sanningens ord. Jag försöker varje gång jag cyklar hem komma på en bra ursäkt jag kunde använda, men har fortfarande inte kommit på någon som duger..

Nu ska jag äta karelskpirog, som jag fortfarande inte tröttnat på fastän jag haft sådana som lunch på jobb hela sommaren typ, och sedan krypa till kojs och avsluta kvällen med ett avsnitt Friends:) God natt!

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Skyll på romer - som sprang ditåt - det fungerar alltid :)

2009-09-17 @ 09:02:06
URL: http://emppu.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hah!

2009-09-17 @ 15:09:50
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0