- Framsteg -

Hola! Jag lever nog, även om uppdateringen här tyder på annat. Idag har jag varit en snabbis till Bruke och vikarierat lite och hem via efter lite grejs som jag lämnade efter mig förra veckan.

Har sen fixat med lite häften och pennor och mappar och keikkers och borde nu vara laddad för morgondagens föreläsning. Och ja, imorgon ska jag gå!

Dessutom fick jag idag en glad nyhet gällande min musik och ska kolla upp lite grejer inför det. Bra med kontakter! Men nu närmast ska jag gå till butiken, inhandla lim och vaniljglass, nej jag ska inte äta dem tillsammans, utan sen sätta igång med att fixa fotona och samtidigt äta glass och choklad:) Känner att jag behöver få in åtminstone alla gamla foton i albumet så att jag kan avsluta kapitlet..

Ska också fortsätta med att lyssna på franska Nrj, som btw är bästa radiokanalen på nätet, www.nrj.fr!


 Jag, innan utgång:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0