- Dödens väg och EMD -

Nyss hemkommen från en heldag på..motorvägen. Låter konstigt, men det var verkligen skoj! Där fanns en massa kul saker att göra och Cirkus Cirkör var där som en promgrampunkt, och de är verkligen dutkiga! Vilken show! Jag blev helt tagen, och fick nästan en vilja att själv gå med i en cirkus. Där skulle jag verkligen kunna vara mig själv:)!

Som sista programpunkt uppträdde EMD, Erik, Mathias och Danny. Jag kände faktiskt igen en låt, "Baby Goodbye" ( så ja, Emmi, den =) )men ingen annan. Borde visst skärpa mig lite, för alla fjortisar som vallfärdat dit för att se dem, kunde minsann alla låtar. Fast så är ja ju ingen fjortis heller...

Jag tog några bilder från dagen, men kan tyvärr inte lägga upp dem här eftersom kabeln ligger hemma i lådan i Åbo. Nu blir det middag här och sen har jag paxat att byta blöja:)! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0