- Upp och ner -

Morning!

Jag kan nu konstatera att jag faktiskt har andra grannar förutom min idiotiska taxichaffargranne. Tyvärr märkte jag de andra grannarna inatt vid ett då de tydligen vaknar till liv och gallskriker! Vilket liv de hade, världens fight på gång verkade det som. Härligt att ligga vaken. Verkligen!

Har faktiskt annars också haft rätt svårt att somna under de senaste dagarna. Vet inte vad det kan bero på, men antar att jag har rätt mycket på gång i min hjärna nu. Saker och ting går lite upp och ner och ibland finner jag mig sjäv sittandes på en stol, ensam med mina tankar. Men det är väl så det är. Livet. Upp och ner och en enda röra. Ibland en härlig röra, ibland bara jobbigt.

Idag blir det iallafall jobb 14-21. Skönt att få lite koppla av med något annat än studier:) Imorgon bär det av hem till Bruke, vad skönt! Jag ska bada bastu och ligga på soffan hela kvällen:) Sen ska jag hälsa på morfar också. Och vara ute. Mys.

Nu ska jag läsa lite statskunskap, sen iväg in till stan och gnälla på Dna eftersom min räkning är fel, igen. Hmh. Nå, ha en bra dag, jag ska iallafall ha en bättre dag än igår. Hej!

Kommentarer
Postat av: e

jag behöver också bada bastu är en ritkig lortgris känns d som..

2009-10-23 @ 22:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0