- Tisdag -

Morning!

Vaknade vid tio, och skulle ha kunnat sova hur länge som helst, men tyvärr var jag tvungen att masa mig upp för att skriva sociologireferatet. Jag kokade kaffe i mängder och har typ druckit två koppar kaffe per skriven rad för att hålla mig kvicktänkt.

Nå, nu är det skrivet iallafall. Dessutom ringde de just från jobb, vilket betyder kvällstur för mig ikväll. Kul! SKulle egentligen lunchat med Paukku efter tre, men det får bli en annan gång. Antar att tisdags-graceland får skippas idag också. Eller så får jag väl gå dit efter att jag slutat jobba. En snabbis bara.

Nu ska jag tömma bykställningen och sen morgonmåla och sen tänkte jag faktiskt gå in till skolan eftersom det är så mysigt väder där ute. Sol och höstkallt. I like!

Ha en mysig höstdag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0