- Spotify -

Jess! Lite smartare inför tenten imoron. Tack Anna! Då vi slår våra kloka huvuden ihop med fyra koppar kaffe var kan saker och ting inget annat än lyckas. Efter att Anna for hem gick jag på en lång prommis och rensade tankarna, vilket antagligen resluterar i att jag har glömt allt vi studerade:) Hih! Måste bara säga att Spotify är typ det bästa musikprogram ever, asabra! Har suttit och lyssnat på James Blunt hela kvällen, älska! Och om tenten går skit imorgon kan jag alltid skylla på hans röst.. Nu strax sova, är rätt slut:) Gonatt! Ps. Blogg.se verkar ha problem, så inte mitt fel om layouten är crap.

Kommentarer
Postat av: ..:emmi:..

Spotify e kung - att du nu int ha fixa de åt dig tidigare.. :)

2009-10-21 @ 09:16:01
URL: http://emppu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0