- Måndag -

Gudars så trög den här sidan är idag. Nu först kommer jag in, så updateingen har legat lågt idag. Förresten har hela min datoraktivitet varit ganska blaj idag eftersom jag stressat med skolgrejs, men är nu nöjd:)

Fillade till skolan redan vid tio för att kopiera lite texter som jag såklart inte gjorde på fredagen..Nåja, träffade Axi och vi bestämde att luncha i Hanken. Senare joinade lite andra människor oss och vi blev där och sitta och slappa i två och en halv timme. Aktiva studerande indeed:)

Då jag kom hem läste jag alla kopierade papper och sen fixade jag mat. Väldans effektiv. Dessutom var jag ute på en timmes power walk nyss och känner mig pigg och fräsch!

Nu ska jag fixa i ordning soffan så att jag kan slappa där i perfekt läge kommande Desperate - timme:) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0