- Livet är bra -

Ok, det här med lill-lördag har verkligen blivit ett allt för känt begrepp för min del. Men det är ack så roligt! Det blev fire burning on the dancefloor med Axi igår igen. Lovely!

Men låter dock inte mina danssteg komma i vägen för min skola, så cyklade gladeligen iväg på föreläsning klockan tio. Nice!

Resten av dagen har gått åt till att sova och snacka i telefon. Fast efter en så slö eftermiddag kände jag mig som en äkta soffpotatis och behövde komma ut. Jag satte musiken i öronen och drog iväg mot Uittamo.

Jag kände hur glad jag blev av alla fina färger runt mig, och i ett skede kom jag på mig själv med att ha ett riktigt brett leende på läpparna. Hösten är inte alls så tråkig och grå. Det är faktiskt mysigt tycker jag! Jag var ute och gick i över en och en halv timme, och verkligen rensade huvudet. Där fanns rätt mycket, tro mig:)

Iallafall för min del känns det nu som ett alldeles nytt kapitel har börjat i mitt liv. Jag är en ny person, med nya mål med livet och nya avsikter. Jag har så mcket härligt på gång i mitt liv nu, att jag skulle vara galen om jag inte gillade mitt liv!:) Känns jättebra! Och just så, vill jag att det ska va:)

Nu ska jag äta mackor och te och sen dega på soffan. Ska tända fullt med ljus också, bara för att det lixom hör tll:) Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0