- Läsa,läsa -

Ojdå, bloggen har blivit lidande igen. Men det är bara tecken på socialt liv, och det har jag rätt mycket av nuförtiden:)

Igår uppträdde jag med min sång för rektorn. Nice att sjunga den igen framför alla människor, och kul att få positiv feedback:) Dessutom träffade jag en kompis igår som lovade hjälpa mig med musiken i framtiden och han ville gärna också ha sånghjälp till sina låtar. Perfekt:)! SKa bli skoj!

Idag ska jag vara flitig igen efter några dagars slappande, tent imorgon. Urk! Har fortfarande en hel bok kvar att läsa. Great!

Nå, nu ska jag hoppa i duschen och sen sticka iväg och luncha med Anna. Trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: janinaz.blogg.se

du sjöng jätte bra igår :D // Janina

2009-10-15 @ 13:42:09
URL: http://janinaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0