- Fredag -

Morning!

Idag har jag varit otroligt aktiv med tanke på vad klockan visar. Jag har läst över 50 sidor statskunskap och dessutom hunnit diska! Jihuu!

Ska strax dra iväg till skolan och kopiera nå papper som behövs till nästa tisdags sociologi. Jag orkar inte läsa mera. Känns som om jag inte gör annat än läser nuförtiden.

Tack och lov kommer mamma, pappa och I in till Åbo idag. Isak ska vaktas ( Ebba och Didrik- flashback).Dessutom ska pappsen fixa min cykel, lägga upp hyllor och speglar. Jihuu! Inte en dag för tidigt!

Nu blir det lite sångövning och sen iväg till skola, ska gå en sväng med Anna på stan innan kaffe med Paulis klockan 15. À bientot!

Kommentarer
Postat av: e

du läser mycket för att du STUDERAR:)vaddå ebba och didrik jag fattar int?

2009-10-09 @ 15:23:57
Postat av: Josefin

Ebba och Didrik. DOm säger det där, " Jag ska vaktas":)



Jo, det är väl därför..tråkigt

2009-10-09 @ 17:12:26
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/
Postat av: e

ajaa nu kom jag på d..hejhej d är jag som ska vaktas..:)jo e d int han där pojken som säger så?han som säger va blir d för efterrätt:)

2009-10-09 @ 21:37:59
Postat av: Josefin

Jepp, just han e de! De e skoj:)!

2009-10-10 @ 12:29:52
URL: http://livetmedjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0