- Done -

Tenten avklarad då. Fast i princip är den nog inte det. Jag har alltid undrat varför det alltid kommer just de frågorna i alla tenter, som jag kan minst om!? Fruktansvärt irriterande! Nå, man får väl se. Jag lär iallafall ge examinatorn en del att skratta åt. Och det är ju positivt.

Lunchade med Anna och sen stack jag in en sväng på bibban för att läsa tidningen. Tyvärr kunde jag inte sitta där längre än 10 minuter eftersom de afrikanska kvinnorna bredvid mig hade fruktansvärt roligt åt något, så roligt så att andra med nöd och näppe fick hålla sig för att inte stiga upp, skrika "håll käft", slå huvudet i väggen och sen gå ut! My God, det är ett bibliotek!

Nu borde jag läsa vidare på andra tenter i nästa vecka, men jag känner mig trött och vill bara gräva ner mig i sängen och sova bort dagen, tills det är kväll och det är OK att slappa. Borde föra mina saker till Pauliina ikväll, eftersom det imorgon bär av på arbetscruise:) Hihi, det ska bli en upplevelse.

Men nu ska jag aktivera mig, kan alltid tvätta byke. Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0