- Det händer -

Vilken trevlig dag jag haft hittills! Anna hämtade mig på morgonen och vi skulle iväg på föreläsning kvart över tio. Tyvärr blev vi alldeles megasena + att vi inte hittade parkering någonstans. Varför ska alla ta bilen till skolan då det regnar? Det räcker väl om vi gör det...

Vi bestämde oss att inte vara pinsamma och storma in på föreläsningen en halv timme för sent så vi drog till bibban och läste lite istället. Klockan 12 skulle jag gå till Tiina som i sin studio fixade en bröllopsfrisyr åt mig. Tyvärr fick jag inte ha kvar den eftersom hon behövde hårgrejset till imorgon, så hon lockade håret åt mig istället. Nice:)! Tiina studerar alltså till Make-up artist.

Efter det ringde jag Lotta och stack till henne på kaffe en sväng. Mycket trevligt! Men det tar inte länge förrän vi ses igen eftersom vi ska ut på Edison ikväll. Jihuu! Anna och Axi kommer också med! Trevligt ska det bli.

Men innan dess ska jag kolla lite Desperate och sen sova lite. Trevlig fortsättning alla! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0