- TÖNT -

Japp, det är jag det! Helt idiotisk är jag! Har lyckats odugliggöra min telefon, big time! Jag satt och kollade på Desperate igår på kvällen och kollade samtidigt vad klockan var på telefonen. Råkade då tappa telefonen i golvet och såklart trillade batteriet ut och hela telefonen stängdes av.

Jag satte på telefonen pånytt och knäppte vant in PIN-koden, trodde jag. Jag märkte att det for fel första gången så jag gjorde det en gång till, men det var fortfarande fel. Då kom jag på att jag kanske inte bytt koden, och klämde in den vanligaste PIN-koden. Men NEJ, det var för sent, telefonen begär nu PUK-koden! Jag blev helt panikställd och fattade inte vad jag gjort fel, förrän jag märkte att jag ju faktiskt inte längre har Saunalahti SIM-kort utan DNA och att koden har ändrats...Det bör tilläggas att Desperate var VÄLDIGT spännande igår!..

Finns inte så mycket annat för mig att göra än att dra iväg till DNA-kauppa och få min bloody PUK-kod, det är ju inte direkt så att jag kan ringa til kundtjänst och begära den..

Nå, nu ska jag väl klä på mig så att jag hinner innan det blir jobb igen..Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0