- Tisdag -

Morning!

Härligt att vakna upp med ont i både rygg och axlar. Verkligen. Jag håller på och öser i mig i kaffe i hopp om att värken ska gå om, inte för att jag tror att kaffe har med den saken att göra, men man kan ju alltid prova. Eller så kan man ju prova värkmedicin som andra normala människor..

Dagens program då. Jo, först läsa på tent, sen iväg till skolan och lämna in sociologin, sen föra lite böcker till bibban, kolla tentreslutat, handla lunch till jobbet och sen iväg med bussen till jobb vid halv två.

Hem klockan nio och sen sova någongång då jag coolat ner mig från jobbet. Trevlig stressdag idag igen. Tur att jag imorgon är bara ledig, lunch med Anna och Karin cirkus 12. Har inte sett Anna på en eveighet känns det som, vad tråkigt. Har nästan lite Anna-abstinens redan:) Hih.

Ni ska ha en trevlig dag, och bara jag får bytt Jenni Vartiainen och Disco - skivorna till Pitbull på jobb kommer jag också att ha en mycket trevlig dag! Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0