- Söndag -

Morning!

Har just vaknat och känner mig väldig pigg och aktiv, vilket är bra eftersom jag ska jobba min första söndag för hösten. Det blir antagligen en rätt lång dag med mycket folk och skrikande barn. Härligt.

Fredagen blev extremt lyckad med eftersläpp på både Sode och Borgen. Gårdagen var också väldigt trevlig med middag hos syster och sen utgång till börsen. Tyvärr var börsen inte alls lika hejsan som den brukar vara, men helt kul ändå. Hade världens problem att få taxi hem dock. Det verkade som hela Åbo var ute och åkte taxi igår. Jag bestämde mig sen för att börja gå upp för Kaskisgatan och fick typ en taxi genast. Tyvärr var gubben helt puckad och började snacka om hur många fortkörnigsböter han redan har fått detta år och att polisen verkligen har kollat honom strängt. Nice att veta, snacka om att jag spände fast bilbältet!

Nu ska jag röja undan lite här, det ligger kläder överallt! Ha en fin söndag, iallafall är vädret helt perfekt för att bara vara ute hela dagen:)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0