- Snuba -

Jep, nu är det hänt. Jag är sjukling. Eller nästan, egentligen är det idag mycket bättre än igår och så länge jag inte har feber är jag igång. Men hata att snyta näsan hela tiden, papper kan vara nog så otrevligt!

Kom hem till Åbo igår med Ale och M. Fick nervsterv på min socklåda, så städat hela lådan och klädskåpet ordentligt igår på kvällen. Hatar oreda i skåp! Ändå lyckas jag alltid åstadkomma det..

Idag har jag börjat dagen med läsning för allt vad jag är värd. Jag måste komma igenom tenten nu på onsdag, orkar inte tenta om den senare, dessutom har jag inte tid med flera tenter heller.

Vid halv fyra blir det jobb. Hade tänkt ta en promenad innan det, lite frisk luft gör ingen skada.  Ha en trevlig dag, här kommer några bilder från helgen:)


Jag och Cilla:)


Jag och kvällens värdinna=)

Vår alldeles egna taxichaffare:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

NEEEJ, inte flunssig, skölj halsen med saltvatten och s gör en nässköljing med saltvatten, drick varmt och ät apelsiner..du kan ju inte ta vaccinet om du är sjuk, int för att ni får det ännu heller! Sköt om dig och ät ärtsoppan..:) krammamma

2009-11-09 @ 14:41:54
Postat av: e

hm...du KAN inte FÅR inte vara sjuk när vi kommer.Då blir d inga blöjbyten för dig,.

2009-11-09 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0