- Hata! -

Ok, nu är det något som är fel. Jag är fortfarande sjuk och nu när jag säger det kommer det att klinga "svininfluensa" i allas öron. Och jag vet inte, kanske det är så. Hatar det glr jag iallafall! Usch!

Jag har varit borta från jobb hela helgen och det enda jag gör är stirrar på väggarna eller Täydelliset på datorn. What a life!

Jag ska fasen bli frisk till fredagen, då är det glöggrundan!Dit går jag även om jag har svin, doesen't matter!

Nu ska jag effektivera mig lite och eventuellt förflytta mig från sängen till soffan för att läsa lite tent. Jo, såklart har jag tent att läsa på också, det är väl klart, även om jag håller på att hosta ut minga lungor i tentboken!

So long!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag fick vaccin idag

2009-11-24 @ 13:32:19
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0