- Duracell -

Jah, jag lever! Efter fem timmars sömn, en presentation, en sociologiföreläsning och sju tinmmar jobb, lever jag fortfarande! Jag trodde jag skulle somna i provrummen efter första halvtimmen på jobb, men icke. Jag har jobbat på som en Duracell-kanin helda dagen på jobb idag! Är väldigt nöjd över min Hello Kitty - sminkhylla, som jag kämpat med halva dagen, även om jag hatar den där förbannade katten väldigt jättemycket.

Konstigt nog är jag dessutom så pigg att jag kunde blogga denna tid på dygnet och att jag faktiskt seriöst funderar på att inte gå direkt i säng utan kolla på ett avsnitt Desperates från 6:e säsongen som Anna fixat åt mig. Äta ska jag iallafall, i massor. Och dricka te! Kände i morse att min hals inte mådde toppen och snuva har jag också. Ska inte bli sjuk, nej,nej,nej!

Nu bort från datorn. So long! Och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Katten e iaf bättre än hemska Snobben! Finns inget värre!

2009-11-06 @ 12:20:34
URL: http://alexandradubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0