- Uuno... -

Gud så helgen alltid ska gå snabbt! Söndag igen, veckans tråkigaste dag! Man kan tycka att måndag är mycket tråkigare men nej, för då kommer Desperate och det är bäst!

Gårdagen var vi bara hemma, och jag skäms för att säga det men vi tittade på Uuno. Jag hatar Uuno men av någon konstig anledning fann jag det i mitt tycke att tillbringa lördagskvällen med honom och V:) Okej, måste erkänna att jag faktiskt skrattade högt flera gånger, men det är ändå så pinsamt att jag har sett på en film med honom att jag väljer att avsluta diskussionen om det här och nu.

Idag ska vi nog bara slappa tror jag, V stack iväg till kämppän och fixa en låt, men jag ville inte följa med eftersom det är asatråkigt att sitta där och se på då han gör sina låtar. Det är mycket roligare att efteråt gnälla på vad som han borde ändra på:) Hih! Nå nä, men jag vill helst bara se ett färdigt resultat sen och skriva texten efter det. Jag hade faktiskt tänkt vara kreativ och baka något smaskigt! Alexandra tipsade om arla.se om jag vill ha nya recept så jag tror att jag ska checka utbudet där. Annars får jag väl baka något som finns i min gamla, dammiga hussamapp!

Världens blåst ute idag, men jag tänker ändå gå ut på en lång länk, det finns inte dåligt väder bara dåliga kläder! Och med den dåliga meningen slutar jag mitt inlägg! Ajöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0