- Tonfisk och pasta -

Så var det snart veckoslut igen. Eller för mig är det det alltid redan på torsdag eftersom mina fredagar är lediga, mycket trevligt:) Tyvärr kommer fredagarna långt framöver bestå av tentläsning eller annat skolpjosk, likaså imorgon.

Idag åker jag hem, skönt:). Mamma är i Åbo och om cirka en timme hämtar hon mig och så åker vi. Imorgon ska jag skrinna, wohoo! Jag kommer helt klart att inte klara av det, efter en paus på flera år, men jag ska bannemig försöka! Tyvärr måste jag dock först tillbringa förmiddagen med tentläsning, blaj!

Nu måste jag äta klart tonfisk - pasta röran och sen läsa sista kapitlet i ena boken innan mamma är här. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0