- Steg 1 år 2009 -

Jiiises, så har fredagen nästan gått och blivit kväll! Dagen började med att ajg vaknade, surprise:), efter det åkte jag in till stan eftersom jag klockan 13.00 hade stämt träff med rektorn för den nya musik"skolan" jag har funderat börja i. Jag vill med andra ord återuppta det regelbundna sjungandet för att kunna vidareutvecklas.

Jag blev nog väldigt intresserad av det och nästa torsdag ska jag dit igen för att sjunga och kolla min nivå, jättekul! Detta hör ganska långt till det jag skrev i nyårs-inlägget, jag vill göra något som får mig att minnas det här året som ett viktigt år:)!

Efteråt ringde jag Lotta och kollade om hon var hemma ifall hon ville komma på en kaffe, vilket slutligen resulterade i att jag for till henne och satt där flera timmar och pratade om allt möjligt och omöjligt. Längesen hon och jag bara satt och snackade i evigheter, jätteskoj:)!

Efter allt detta kom jag hem och nu sitter jag här. Jag ska strax kocka ihop någon sorts middag, och äta ensam:( V kommer först 19.00. Igår åt vi annars kebab, jättelängesen jag ätit det och jag hade glömt hur gott det är, speciellt kebaben i "Hovirinnan kioski" i Kaarina, mums!

Nu ska jag kolla på lite låtar som jag ska ta med nästa vecka och surfa runt lite, men inte så länge, magen kurrar:) Imorn jobb från nio till tre, sen helg! Ha en skön kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0