- Start -

Vilken gårdag! Helt dödstrött då jag kom hem! Hoppas jag inte kommer att ha många dagar som igår eftersom jag är säker på att min kropp helt lägger av då!

Idag steg jag upp vid nio, kokade härligt morgonkaffe, jag älskar mitt morgonkaffe, lagom starkt och lagom varmt:) Efter en lugn morgon framför TV:n duschade jag, klädde på mig och styrde kosan mot Kvinnis. Där kopierade jag mina kvinnovetenskaptexter och lyssnade på ett radioprogram och sedan gick jag till Arken för att köpa mina franskaböcker. Och här sitter jag ännu. Tanten i kansliet har dörren stängd och säljer inga böcker till mig före klockan ett, då hon "öppnar" igen. Jag blev igår helt nyförälskad i det franska språket, jag bara älskar det! Och genast på första lektionen kom en massa ord tillbaka i mitt minne och jag kände att jag faktiskt kommer ihåg en stor del av franskan från gymnasiet:)! Härligt, jag ser verkligen fram emot denna kurs!

Efter att jag köpt mina böcker ska jag iväg på statskunskap, också det intressant! Jag har på känn att denna period kommer att bli riktigt bra, stressig, men bra:)

Ha en bra början på dagen! À bientot!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Vad kul, om du tror du kmr att gilla det :)

2009-01-14 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0