- Rean complete -

Jippi, jag hittade ett par asasnygga jeans från Vero Moda. Nu är jag nöjd! Reashoppingen är fullbordad! Iallafall för idag...

Nu har jag just mättat mig med sprödbakade sejfiléer och klyftpotatis med kokta grönsaker, yummie! Jättegott och nu är jag proppmätt. Synd bara att sitta och äta ensam då älsklingen först kommer efter sju. Irriterande!

Nu ska jag surfa runt lite och sen eventuellt titta på en film, även om jag sade att jag skulle gå ut en sväng också. Nåja, det ska jag väl också hinna med. Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: e

hade du int grädfil till..mums...elelr bearnaise...d passar till allt:)

2009-01-07 @ 16:53:17
Postat av: Josefin

Nej det hade jag inte...:P...nästa gång!

2009-01-07 @ 19:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0