- Lördag -

Så var sista arbetsdagen för det här jullovet över. Fick dessutom sluta lite tidigare idag eftersom vi var så många på jobb och det inte fanns så mycket att göra åt alla. Härligt:)! Efteråt blev jag dock kvar och shoppade lite, en väst, en tröja lite underkläder och en "huppari", väldigt nöjd!

Efteråt kom V och hämtade mig och sedan åkte vi in till stan för att äta lite. När vi kom hem var vi båda så trötta eftersom vi båda stigit upp vid sex, jag pinade nämligen min käre pojkvän att köra mig på jobb klockan sju i morse så han var också asatrött (hihi), så vi lade oss och sov ända tills typ nu. SÅ skönt! Nu är jag som en ny människa!

V har hämtat en massa gamla LP - skivor från sina föräldrar och damn it vad många bra där finns; ABBA, Beach Boys, Stevie Wonder, Smookie, ja allt möjligt gammalt bra stuff! Ska lyssna och mysa hela kvällen:)!

Imorgon kommer syster N hit, ska bli kul! Vi har redan planerat lite vad vi kan hitta på. Dessutom stannar hon till på måndag så då hinner vi ännu åka in till stan och shoppa lite! Nu ska jag byta LP, finns en skiva med Disney - klassiker, gissa om jag väljer den, hih!

Ha en skön kväll! À bientot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0