- Ledighet -

Ups, tiden går och jag hänger definitivt inte med! Helgen gick fort som attan, igen! Nåväl, på söndag åkte vi och bowlade, jag, V, N, A och M. Och JAG VANN! Jag har typ aldrig vunnit bowling förrut eftersom jag helt enkelt är skit på det! Men på söndagen var jag helt klart on fire! Wohoo!

Efter bowlingen åkte M och A hem men N stannade hos oss. Först åkte vi till kämppän och lyssnade på V's nya låt och chillade lite, efter det hyrde vi film och köpte pizza på Kotipizza, mums! Igår gick hela dagen åt att shoppa och sedan kom mamma, pappa och I in till oss på kaffe och sedan åkte alla hem. En jättekul dag var det!

Idag är det ledigt igen. Antagligen inget speciellt på agendan idag, eventuellt bio lite senare. Nu ska jag gå ut och gå i det härliga vintervädret. Ha en skön tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0