- Lasagna d'Italiano -

Har för en stund sen mättat mig med min alldeles otroligt utsökta lasagne, slurp! Jag har säkert sagt det förrut men är tvungen att säga det igen: "Min lasagne är bäst i världen"! Om skolan skiter sig kan jag som andra hands alternativ sälja mina hemmalagade lasganen utanför Citymarket! Perfekt affärsidé!

Har också varit flitigt och läst tre kapitel från soc.boken, jei för mig! Nu kom V hem och ska också mätta sig med husmanskost, sen ska vi åka och hyra film till senare ikväll! Jättelängesen vi hyrde något, hoppas det kommit en massa nya härliga filmer:)!

Dagens låt måste vara mystiska och coola Lilly Allen's - The fear , härligt sound och skitkul text som verkligen tål att tänkas på i dagens materiella värld!Ha en skön kväll, nu är det helg för min del:)!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Duktig mammas flicka som klarar tnten och lagar asagod lasagne, har du kommit till R eller mamma????Haha.Annat kan det bli med mig och mia tenter!Krammamma

2009-01-29 @ 21:49:06
Postat av: Heni

Josefin, lova mj att ge reseptet på din lasagne..? :P plide? :D

2009-01-30 @ 21:14:31
Postat av: Otti

Åt mig med!!!!!!

2009-02-02 @ 12:22:55
URL: http://ottipotti.blogg.se/
Postat av: Josefin

Helt vanlig lasagne:D!Men jag kan ge lite tips nog;)

2009-02-03 @ 22:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0